POMOC

Zakładka FAQ pozwoli Ci zaoszczędzić czas – wystarczy kilka kliknięć, żeby znaleźć odpowiedź na najczęściej zadawane pytania.

  • Gdzie można kupić produkty PHYTOMER?

    Produkty PHYTOMER są sprzedawane wyłącznie w salonach spa, salonach kosmetycznych i centrach talasoterapii. Aby znaleźć najbliższy punkt sprzedaży, kliknij tutaj

  • Czy produkty phytomer są testowane na zwierzętach?

    Zgodnie z prawem europejskim nie prowadzimy testów na zwierzętach.

  • CZY PRODUKTÓW PHYTOMER MOŻNA UŻYWAĆ W CIĄŻY?

    Większość naszych produktów nie ma przeciwwskazań do używania w ciąży. Ciąża jest jednak bardzo szczególnym stanem fizjologicznym, dlatego radzimy zasięgnięcie porady lekarza co do stosowania i nakładania produktów kosmetycznych.

  • JAK ZASIĘGNĄĆ INFORMACJI O SKŁADNIKACH PRODUKTÓW?

    Zachęcamy do zapoznania się z etykietami (listą składników) wszystkich naszych produktów, na których są wymienione wszystkie komponenty, oraz z opisem na stronie phytomer.pl
    Jesteśmy oczywiście do dyspozycji, jeżeli chcesz otrzymać więcej informacji.

  • CZY PRODUKTY TE SĄ BEZGLUTENOWE?

    Nasze produkty nie są przeznaczone dla osób o szczególnych wymaganiach dietetycznych. W związku z tym nie zamieszczamy informacji „nie zawiera glutenu” i nie kontrolujemy, czy w naszych produktach gluten się znajduje, czy nie.

  • GDZIE TE PRODUKTY SĄ WYTWARZANE?

    Phytomer jest firmą bretońską i wytwarza wszystkie swoje produkty w swoim laboratorium nad zatoką Mont-Saint-Michel. Kontrolujemy cały proces produkcji i na każdym jego etapie preferujemy metody przyjazne dla środowiska.

  • Czy muszę założyć konto, żeby składać zamówienia przez Internet?

    Założenie konta jest zalecane, ponieważ pozwoli ono zapisać Twoje dane osobowe i oszczędzić czas przy składaniu kolejnych zamówień. Będziesz również mieć dostęp do swojego profilu oraz możliwość śledzenia zamówień i zmiany danych osobowych. Możesz wybrać „Szybkie zamówienie” nie wymagające założenia konta w portalu Phytomer, ale przy kolejnym zamówieniu będziesz musiał(a) ponownie podać swoje dane.

  • JAK WYKORZYSTYWANE SĄ MOJE DANE OSOBOWE?

    Zgodnie z francuską Ustawą nr 78-17 z 6 stycznia 1978 r. o informatyce, zbieraniu danych i prawach obywatelskich przetwarzanie umożliwiających identyfikację danych osobowych gromadzonych w tej witrynie zostało zgłoszone do Krajowej Komisji Informatyki i Praw Obywatelskich (fr. Commission Nationale Informatique et Libertés, CNIL). Każdemu użytkownikowi witryny przysługuje prawo do dostępu do swoich danych, ich zmiany, sprostowania i żądania ich usunięcia w oparciu o wniosek wysłany pocztą pod adres Service Client (Dział obsługi klienta) PHYTOMER - CS 51749 - 35417 Saint-Malo Cedex.

  • NIE PAMIĘTAM HASŁA

    Jeżeli nie pamiętasz hasła, możesz automatycznie wygenerować nowe.
    - W oknie logowania kliknij „Nie pamiętam hasła”.
    - Wprowadź swój adres e-mail.
    - Kliknij „Wyślij”.
    - Otrzymasz e-mail o temacie „[PHYTOMER] Twoje nowe hasło”.
    Jeżeli mail nie przychodzi, sprawdź folder SPAM.
    - Kliknij zamieszczony w wiadomości link do zmiany hasła.
    - Po wejściu na stronę wprowadź nowe hasło i kliknij „Potwierdź”.

  • ILE WYNOSZĄ KOSZTY DOSTAWY?

    Zalecamy odbiór przesyłki w najbliższym partnerskim spa Phytomer. Dostawa jest wtedy bezpłatna. Aby znaleźć najbliższe spa, kliknij tutaj.
    W przypadku dostawy do miejsca zamieszkania doliczamy koszty dostawy w wysokości 13 zł. W przypadku zakupów za co najmniej 300 zł dostawa jest bezpłatna.

  • CZY PŁATNOŚĆ JEST BEZPIECZNA?

    Płatności internetowe są całkowicie bezpieczne, a ich poufność jest gwarantowana. Transakcja bankowa jest realizowana bezpośrednio między Tobą a naszym partnerem obsługującym płatności. Dane bankowe nigdy nie są przesyłane do witryny PHYTOMER.
    W przypadku zamówień z dostawą do spa płatności dokonuje się przy odbiorze produktów w spa zgodnie z warunkami sprzedaży danego punktu sprzedaży.

  • CO TO JEST 3D SECURE?

    W naszej witrynie stosujemy 3-D Secure. Jest to bezpieczny protokół płatności internetowych. Ogranicza on ryzyko oszustwa, weryfikując Twoją tożsamość poprzez wysłanie kodu na Twój telefon komórkowy. Zostaniesz poproszona(-y) o podanie tego kodu w celu potwierdzenia zamówienia.

  • JAK ŚLEDZIĆ ZAMÓWIENIE?

    Na swoim koncie, w rubryce MOJE ZAMÓWIENIA – Historia i szczegóły, możesz w dowolnym momencie sprawdzić stan zamówienia i pobrać fakturę.
    Jeżeli nie masz konta, kliknij link „Śledzenie zamówienia przez gościa” podany w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia.

  • JAKIE SĄ TERMINY DOSTAWY?

    Dostawa do domu: produkty są dostarczane do domu przez InPost w ciągu średnio 2 do 5 dni roboczych po zatwierdzeniu zamówienia. Godziny te mogą się zmieniać w zależności od obszaru geograficznego.
    Dostawa do spa W przypadku zamówień z dostawą do spa produkty są dostępne w wybranym przez Ciebie spa w ciągu średnio 2 dni roboczych, w godzinach pracy danego punktu sprzedaży.

  • PRZESYŁKA ZAWIERA NIEWŁAŚCIWE PRODUKTY/JEST NIEKOMPLETNA

    Wszystkie brakujące produkty zostaną dosłane lub wymienione po upływie terminu dochodzenia przeprowadzonego u przewoźnika.

  • JAK ZWRÓCIĆ PRODUKT?

    ...

  • CHCĘ SIĘ SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z KONSULTANTEM.

    Obsługa klienta: +48 61 832 91 07